Повече от половината население на света днес използва социалните мрежи.
Различни са причините защо хората са в социалните мрежи – за да са в крак с времето, новините и събитията. Намират забавно и ангажиращо съдържание или запълват време и гледат какво правят нашите приятели, споделят мнения, снимки или видеа.
Целта на социалните платформи е да задържат вниманието ни в тях максимално дълго време.
От маркетингова гледна точна социалните мрежи са средство да се свързваме с аудиторията ни, да изграждаме бранда и да увеличаваме продажбите и трафика към сайта. Те влияят съществено за популяризирането на нашите продукти или услуги.
Кoгато познаваме аудиторията си, ние знаем по какъв начин да говорим с клиента. Това е нещото, което отличава добрата реклама, защото рекламата – това е гласът на компанията в социалните мрежи.
Можем да говорим по различни начини – не само с думи и глас, но също с цветове, изображения или друго съдържание.
Важно е да знаем, че няма как в социалните мрежи да говорим на всички. Тук сегментирането на аудиторията е от изключително важно значение за успеха.
Също и с правилното таргетиране на реклама в социалните мрежи, вие може да стигнете до точните хора с които искате да реализирате продажба.
Ако имате идеи, стремеж и желание да вървите напред и да развивате своя бранд, ние можем да ви помогнем с нашия опит и възможности да достигнете целите си.