Какво е важно за една радио реклама

Всеки от нас слуша радио

Всеки от нас слуша радио в определена обстановка – на път за работа в колата, в градския транспорт, в офиса, докато тренира или прави нещо вкъщи. Всичко това води до факта, че околната среда е шумна и за да се открои в целия този шум вашата радио реклама – тя трябва да е запомняща, отличаваща се и с много ясно послание.

Всичко е една голяма битка за внимание

Всичко е една голяма битка за внимание. Дали ще рекламираме в социалните мрежи, по радио или телевизия, ние се борим да стигнем до ушите и очите на хората и през тях да стигнем до тяхното съзнание и решение да ни изберат. Проблемът, който имаме е целия шум. През 2013 г. вниманието на хората се е задържало 13 секунди, днес то е под 3 секунди. Борим се за тези три секунди в който те, хората да чуят това, което ние предлагаме. Брандовете са като хората – те имат излъчване, характер и създават впечатление.

Дългите и загадъчни интродукции на аудио клипа реално заемат много време от секундите в ефир и не са гаранция, че посланието ви ще достигне до съзнанието на слушателя.

Диалозите в стил „Скъпи, къде ще вечеряме?“ или „Мили, покривът тече!“ са отживелица на миналия век в стил „радио театър“. Както за всяка реклама, така и за радио рекламата – най-важно е да наложите бранда си и да провокирате активност във ваша полза от страна на потребителя. Това няма да стане със скучни диалози или тривиални послания – „Най-доброто на най-добрата цена“.

Стандартната продължителност на един рекламен клип за радио е до 30 сек. или около 80 думи. Често обаче записваме и реклами с по-кратко времетраене – 20 или 10 секунди. Рекламните консултанти във всяко радио биха могли да ви насочат към силните си prime-time блокове. А ние бихме могли разработим вашите рекламни клипове точно за тази част от деня. 

Единственото, което е необходимо е да ни подадете кратка информация за вашия бизнес и потенциални клиенти. След това в рамките на 24 часа ще имате поне два варианта на текст за рекламен клип. Ще са ни нужни още 24 часа след вашето одобрение, за да организираме запис на текста и да направим впечатляващ sound design, с коите публиката да чуе за вас и да запомни вашето послание.