Различните стилове музика влияят на клиентите по различен начин.
Стил, темпо, ритъм, популярност могат да имат пряк ефект върху поведението на вашите клиенти.
Смята се, че по-бавната музика кара клиентите да се движат по-бавно, а така се увеличава вероятността да си купят още нещо.
По-бързата музика може да се използва в оживен ресторант или по-голям търговски център, за да насърчи посетителите към по-бързо и целенасочено действие.
Lounge или класическа музика създава по-изтънчена атмосфера. Тя е предназначена да създаде усещане за лукс, изящност и високо качество, като така да се плати повече за даден продукт.
От друга страна, поп музиката се използва за достъпни и масови търговски обекти.
Каква музика ще изберете зависи от вашия тип търговски обект и от продуктите, които предлагате в него, а също така и от вашата маркетингова стратегия.
Ако вие се затруднявате да определите стила и дали всичко ще си заслужава, бихте могли да се посъветвате със специалисти в тази област и да изискате демо версия на вашето бизнес радио, за да добиете по-ясна представа.
Музиката има важна роля в начина, по който клиентите оценяват марката, магазина и продуктите в него.
Склонни сме да правим съвсем прости заключения, без дори да го забелязваме, защото всичко това влияе на подсъзнателно ниво. И това е така, защото музиката е свързана с емоциите на всяко човешко същество и тя го кара да изпитва чувства.
© Всички права са запазени! Използването на текстове от studioimpress.bg е разрешено единствено след предварително одобрение от автора и цитирането на източника studioimpress.bg