Музиката прави едно от първите впечатления.
Тя привлича повече клиенти и им дава усещането, че са на правилното място. Музиката допълва атмосферата, декора и продаваните от вас стоки. Клиентите забелязват фоновата музика, но не се разсейват от нея. Тя им дава настроение, за да разгледат всичко, което предлагате, остават повече време във вашия магазин и в крайна сметка купуват повече.
Музиката в търговски обекти набира все по-голяма популярност.
Нейната цел е да посрещне спокойно клиентите след техния забързан, работен ден, да им създаде настроение и да ги накара да се почувстват по-добре.
Чрез фонова музика вашият персонал също би могъл да се съсредоточи върху всеки клиент поотделно и неговото по-качествено обслужване. Имате свободата да избирате този стил музика, който пожелаете, а от друга страна съществуват устройства и програми, които улесняват управлението й без да изискват вашата човешка намеса.
Насърчаването към покупка на вашите продукти се случва чрез предварително подадена информация за вашите промоции и намаления. Тази информация е оформена, записана и планирана между песните в най-подходящите часове. Създава се напълно завършена, дигитална брошура или анонси, които се излъчват в точния момент.
Всичко това изгражда образа на бранда, марката, бизнеса и се превръща в средство и език чрез който вие говорите и общувате с вашите потенциални клиенти.
Тук се включваме ние – СТУДИО ИМПРЕС.
© Всички права са запазени! Използването на текстове от studioimpress.bg е разрешено единствено след предварително одобрение от автора и цитирането на източника studioimpress.bg