fbpx
Търсене
Close this search box.

Рекламата и социалните канали

Днес светът на рекламата е доста променен. Принос за това имат социалните мрежи. Там хората и брандовете застават един срещу друг и могат да си говорят в коментари.

Диалогът, който се ражда между тях променя цялото разбиране за маркетинг и реклама. Сега имаме възможността да кажем или предложим нещо и всички хора да го видят.

В зависимост от качеството на това съдържание, ние можем да достигнем до целта, към която се стремим.

Всеки един бизнес, който не се дигитализира го очаква само едно – да се заличи от собственото си нежелание да се развива.

Следващият момент, който промени още повече разбирането за реклама, това е 2020 г., когато работихме, учихме, пазарувахме и общувахме от вкъщи. Това е дигиталната революция, която направи животa на хората по-добър в този труден за човечеството момент.

Новия път по който преминава клиентът.

За да купят нещо от нашите продукти или да се възползват от нашата услуга, потребителите първо трябва да знаят, че нас ни има. Научавайки за нас и знаейки за други брандове като нас, те започват да се питат дали нашите продукти или услуги са добри. Съпоставят плюсове и минуси с конкуренцията ни. Едва след това се спират на действие. Действието може да бъде съобщение, поръчка, покупка, запитване или друго, което е насочено към контакт с нас.

Най-важният момент за един бранд днес е грижата към клиента и това, той да се обърне отново към нас, тогава когато бихме могли да бъдем полезни.

Социалните мрежи и рекламата в тях днес тотално доминират. Тук е мястото, където хората могат да научат за нас и да схванат идеята на нашия продукт или услуга и потребността, която се удоволетворява. Важно е да се позиционираме в тези социални мрежи, които са релевантни, както за нашия бранд, така и за нашата таргет аудитория.

Това е възможност да вдъхнем живот на бизнеса си и да направим връзка с най-важните хора за него – потребителите.

© Всички права са запазени! Използването на текстове от studioimpress.bg е разрешено единствено след предварително одобрение от автора и цитирането на източника studioimpress.bg